وبلاگ شبکه ای چیست؟
نوشته شده در شنبه 24 تير 1402
بازدید : 175
نویسنده : هوشنگ

"شبکه وبلاگ" به معنای شبکه ای از وبلاگ ها است که به یکدیگر متصل هستند و ممکن است در مورد موضوعات مشابه بنویسند، پیوندها را به اشتراک بگذارند یا حتی توسط یک نویسنده یا گروه مشترک مدیریت شوند. شبکه های وبلاگی لزوماً وبلاگ نیستند و می توان آنها را شبکه وب سایت نیز نامید!

شبکه وبلاگ چیست؟
شبکه های وبلاگی به مجموعه ای از وب سایت ها گفته می شود که معمولاً روی یک سرور (IP) قرار دارند یا اگر روی یک IP نیستند، دارای IP یکسان کلاس C هستند (مقاله نقش IP های کلاس C در سئو را بخوانید) و معمولاً به یکدیگر پیوند دهند. یکی از مواردی که گوگل به آن توجه می کند IP وب سایت ها و اتصال لینک وب سایت لینک دهنده است.

وقتی گوگل می بیند که شما از 200 سایت که روی یک IP هستند بک لینک دارید، چشمانش را تیزتر می کند. زیرا معمولا بک لینک ها در سایت های مختلف با هاست ها و آدرس های IP متفاوت هستند. دریافت لینک از این گونه سایت‌ها که معمولاً در شبکه متصل هستند، حتی اگر محتوای خوب و رتبه صفحه بالایی داشته باشند (مقاله لینک ورودی با کیفیت چیست؟ به زودی انتشار دهید) و از هر نظر قوی باشند، می‌تواند منجر به کاهش رتبه شما یا حذف از نتایج گوگل!

زیرا چنین بک لینک هایی کاملا مصنوعی و یکی از روش های قدیمی سئو کلاه سیاه هستند. برخی افراد فکر می کنند که چون سایت های زیادی روی سرور دارند گنجینه بسیار ارزشمندی دارند و گاهی اوقات از سایت خود برای تولید بک لینک استفاده می کنند و تاثیر زیادی نمی بینند و یا حتی تاثیر منفی می بینند.

اینجاست که فکر می کنند بک لینک چیز بدی است! (مقاله باورهای غلط در مورد بک لینک ها را بخوانید) پس از گرفتن لینک از این گونه سایت ها خودداری کنید.

دریافت لینک از این سایت ها ممکن است باعث رشد شما شود و گاهی اوقات ممکن است رشد پایدار داشته باشید. ولی ریسک بالایی داره همانطور که همیشه گفته شد، هیچ چیز در سئو مطلق نیست. مقاله گوگل را بخوانید. این مقالات جزو تخصصی ترین مقالات سئو در ایران هستند.)

شبکه های وبلاگ می توانند به اهداف زیادی از جمله افزایش ترافیک، بهبود رتبه بندی سئو، اشتراک گذاری محتوا و حتی تبلیغات و فروش کمک کنند.

تاثیر شبکه های وبلاگ در سال 2023
تأثیر شبکه های وبلاگ در سال 2023 به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله نحوه استفاده از این شبکه ها و تغییرات در الگوریتم های موتورهای جستجو. در این مرحله، محتوای باکیفیت و معتبر همچنان کلید دستیابی به رتبه های جستجوی بالا است.

با این حال، موتورهای جستجو مانند گوگل به به روز رسانی الگوریتم های خود برای شناسایی و مجازات تلاش ها برای بهبود غیر طبیعی یا مصنوعی رتبه بندی جستجو ادامه می دهند. بنابراین، هر شبکه وبلاگی که اخلاقی عمل می کند و بر ارائه محتوای با کیفیت تمرکز می کند، احتمالا هنوز هم می تواند موفق باشد.

از سوی دیگر، وبلاگ ها و شبکه های وبلاگ نقش مهمی در توزیع محتوا در شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفرم ها دارند. در سال 2023، با افزایش استفاده از محتوای ویدیویی و رشد پلتفرم‌هایی مانند TikTok، شبکه‌های وبلاگ ممکن است نیاز به تغییر استراتژی خود یا تکامل محتوای خود را برای تطبیق با این تغییرات در اولویت‌های محتوا احساس کنند.

http://onlineshop.takshop91.com

http://webstore.takshop91.com

http://shop24.takshop91.com

http://beststore.takshop91.com

 




ولکانش
نوشته شده در سه شنبه 21 دی 1400
بازدید : 409
نویسنده : هوشنگ

ولکانش یا ولکانیزاسیون (فرانسوی: Vulcanisation‎) یک فرایند شیمیایی است که در آن لاستیک طبیعی یا بسپارهای مشابه، با افزوده شدن گوگرد یا بهبوددهنده و شتاب‌دهنده، به مواد پایدار تبدیل می‌شوند. این افزودنی‌ها، بسپار را به شکل اتصال عرضی با زنجیرهٔ بسپار درمی‌آورند.

مواد ولکانیده دارای چسبناکی کمتر و خواص مکانیکی قابل توجه‌تری هستند.

ولکانش را می‌توان به عنوان پخت الاستومرها نیز تعریف کرد، به طوری که عبارات 'vulcanization'(ولکانش) و 'curing'(پخت) گاهی در این زمینه به جای یکدیگر استفاده می‌شوند. این روند به صورت ایجاد اتصالات عرضی بین بخش‌های زنجیره پلیمری است که منجر به افزایش استحکام و دوام و همچنین سایر تغییرات در خواص مکانیکی و الکتریکی مواد می‌شود. ولکانش، همانند پخت پلیمرهای ترموست، به‌طور کلی برگشت‌ناپذیر است




به وبلاگ خود خوش امدید
نوشته شده در 0 0
بازدید : 333
نویسنده : هوشنگ
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...



صفحه قبل 1 صفحه بعد